اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود راه اندازی کرد که برای مشاغل طراحی شده است و دست اینستاگرام را برای استفاده تجاری باز خواهد کرد. مطمئناً محبوب خواهد بود، اما بعید است که هنوز حساب اینستاگرام خود را بازاریابی نکرده باشید. در این مورد توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و مزایای آن برای شما چیست و نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ بدون شک این عبارت مرتبط با کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و باید کم و بیش آن را بدانید. شما باید صفحاتی را با یک یا چند دکمه در بالای صفحه دیده باشید تا با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه به عنوان پیوندی در بیو تماس بگیرید. با کلیک بر روی آن وارد نقشه گوگل می شوید و موقعیت فروشگاه روی نقشه نمایش داده می شود.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های هیجان انگیز و مفیدی دسترسی خواهید داشت که می تواند به شما در مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمدتان کمک کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی اکانت خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تغییر دهید نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا نحوه تغییر پروفایل تجاری خود در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram از شما خواسته است که به صفحه تجاری فیس بوک خود متصل شوید (توجه: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید). یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید. این تنها کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دستورالعملهای ویدیویی دارد که به شما نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی را گام به گام نشان میدهد: اگر میخواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید و در قسمت «تنظیمات تجاری» روی «بازگشت به حساب شخصی» کلیک کنید.Instagram از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی Revert Changes کلیک کنید. به یاد داشته باشید، می توانید در هر زمان به نمایه شرکت خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه تغییر ایجاد کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از بازدید کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید می کنند، کجا باید انجام دهند. آنها به آن نیاز دارند؟ تجزیه و تحلیل. آنها از شخص ثالث (غیر رایگان) استفاده کردند. اما اکنون اکانت های تجاری اینستاگرام آمار جامع تری به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب خود به عنوان یک کسب و کار، شناسایی شما به عنوان یک کسب و کار برای مشتریان آسان تر خواهد بود. این نشان میدهد که در هفته گذشته در اینستاگرام چگونه عمل کردهاید: تغییرات فالوور، تعداد پستها، برداشتها، بازدیدهای وبسایت و بازدید ایمیل. سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد. . 2.امکان افزودن دکمه تماس میتواند علاوه بر مفید بودن برای حسابهای دارای نمایه تجاری، دکمه تماس را به نمایه شما اضافه کند.وقتی شخصی روی دکمه کلیک میکند، میتوانید تنظیم کنید که برای شما ایمیل ارسال کند، با شما تماس بگیرد یا نقشهای ارائه دهد که موقعیت مکانی شما را نشان میدهد. صنعت شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد می کنید، از شما خواسته می شود که صنعت خود را انتخاب کنید. بنابراین، زمانی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما لینک می شود. شما می توانید این پست را مستقیما در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام از دیدگاه بازاریابی، یکی از آزاردهنده ترین چیزها در مورد اینستاگرام این است که به طور کلی نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله، تنها لینکی که کار می کند. پیوند در پروفایل شما است، اما استوری اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم. یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است.با این حال، همه نمی توانند پیوندی به استوری اینستاگرام اضافه کنندپروفایل شما باید 10000 فالوور داشته باشد. تأیید محتوای حساس بهعنوان مالک حساب کسبوکار، میتوانید محدود کنید چه کسی میتواند شما را بهعنوان شریک برای استفاده از محتوای مارکدار در پستهایتان برچسبگذاری کند. این یک ویژگی مفید است که باعث میشود کاربران اینستاگرام برند شما را با تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای پرچم گذاری شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. با این کار یک منوی نوار کناری باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. با استفاده از دکمه جابجایی میتوانید «Authentication Required» را روشن کنید. همچنین میتوانید فهرستی از «حسابهای تأییدشده» ایجاد کنید که میتوانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.
درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام
.