امضای سند PDF را امضای الکترونیکی می نامند. یاد بگیرید چگونه فایل های PDF را با Adobe Reader امضا کنید. امضاها یکی از ویژگی های اصلی احراز هویت هستند. در طول ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمد. در این مقاله ساده ترین و مفیدترین راه برای امضای اسناد PDF را توضیح خواهیم داد. برنامه امضای سند PDF با ظهور کسب و کارهای آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در واقع، هنگام تغییر سبک، امضای سند PDF باید واقعی باشد. در برخی موارد، قبل از تنظیم سند PDF، فراموش کردیم که سند را امضا کنیم. در گذشته، برای امضای PDF، کاربران باید آن را پرینت می کردند و پس از امضا، نامه را در قالب PDF دوباره تایپ می کردند. علاوه بر این، برخی از شرکت ها متن قرارداد را در قالب PDF برای پیمانکاران ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید قسمتی از قرارداد را تکمیل و با امضا در پایان هویت آن را تایید کند.امضای سند PDF را امضای الکترونیکی می گویند.امضای الکترونیکی برای امضای قرارداد بین مالکان و مستاجرین، اجرای پروژه ها، قراردادهای عدم افشا برای کارکنان جدید، امضای رضایت کاربران شرکت کننده در تحقیقات مربوط به شرکت استفاده می شود.. اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس است. در واقع این نوع امضا تصویری از امضای شخصی است که بر روی یک سند PDF قرار داده شده است. امضاهای الکترونیکی بسیار امن و محافظ هستند و می توانند هویت دارنده امضا را تایید کنند. روش های امضای فایل های PDF به طور کلی، برنامه های مختلفی برای امضای فایل های PDF طراحی شده اند. ساده ترین راه برای ویرایش فایل های PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این برنامه یک محصول Adobe است که برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. ابتدا برای درج امضای الکترونیکی در PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل های مورد نیاز را در برنامه بارگذاری کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید به تنظیمات Adobe برویم، برای این کار به تب View رفته و گزینه Tools را انتخاب کنید، در این مرحله چندین گزینه نمایش داده می شود که می توانید روی تنظیمات آیکون کلیک کنید. مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت جعبه ابزار نماد امضا با عنوان «پر کردن و امضا کردن» است.برای افزودن امضا به یک سند PDF، روی نماد امضا کلیک کنید برای امضای یک سند PDF، مرحله 4، به بخش “پر کردن و امضا کردن” بروید، در این مرحله، یک صفحه ” با دو گزینه.برای رسم امضا و افزودن عنوان شخصی به PDF، روی Fill & Sign کلیک کنید. سپس گزینه “Add Signature” را فشار دهید تا صفحه امضا باز شود. ، امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس شخص مجاز است. هنگامی که صفحه امضا نمایش داده می شود، یک پنجره جدید با سه گزینه باز می شود: Drawing، Type و Image. اگر از نرم افزارهای گرافیکی برای کشیدن امضای خود استفاده کرده اید، تصویر اسکن شده را با فرمت گرافیکی شامل jpg و png ذخیره کنید. سپس روی گزینه Image کلیک کنید تا یک امضا به سند PDF اضافه شود. توجه داشته باشید که گزینه image برای انتخاب یک فایل تصویری از امضا طراحی شده است، در حالی که گزینه type به کاربر اجازه می دهد نام شخصی را به صورت شکسته وارد کند. ورودی با این ویژگی میتوانید سبک امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت روی دکمه Draw کلیک کنید تا امضا رسم شود. در طی این فرآیند، یک دستگاه صفحه لمسی به شما این امکان را می دهد که امضای خود را با خودکار یا با خودکار و ماوس بکشید. پس از کشیدن امضا، مطمئن شوید که سبک امضا با امضای اصلی مطابقت دارد و برای ذخیره تغییرات روی Apply کلیک کنید.لازم به ذکر است که پس از درج امضا در PDF، برنامه Adobe به صورت پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کند.با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند با استفاده از امضای پیش فرض روی هر فایلی، امضایی را وارد کنند. با استفاده از گزینه DRAW یک فایل PDF را امضا کنید مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF نمایش داده می شود. برای درج امضا، ماوس را در محل مورد نظر قرار داده و کلیک کنید. سپس اندازه امضا را در صورت نیاز تغییر دهید. در نهایت پس از درج امضاهای مربوطه، سند PDF را ذخیره کنید. یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe Reader، نوشتن امضای PDF، اصل درج امضای تایپ شده در یک سند PDF است. نرم افزار Adobe Reader دارای طیف وسیعی از امکانات است. یکی از ویژگی های محبوب نوشتن امضای PDF است. در مرحله اول، برای درج یک امضای تایپ شده برای یک سند PDF، از منوی کشویی در بالای پنجره «قرار دادن امضا» گزینه «Type my signature» را انتخاب کنید. سپس عنوان امضا را در کادر “نام خود را وارد کنید” وارد کنید و پیش نمایش امضا در قسمت “بازبینی امضای خود” نمایش داده می شود. گزینه “تغییر سبک امضا” در مرحله دوم دارای چهار سبک امضای مختلف برای تغییر استایل است. . شما می توانید هر کدام را انتخاب کنید.بنابراین روی گزینه OK کلیک کنید تا امضای تایپ شده به سند PDF اضافه شود پس از امضای یک سند PDF، آن را از گزینه فایل ذخیره کنید. مرحله سوم، پس از ذخیره سبک امضا، می توانید امضا را در موقعیت صحیح قرار دهید. در طی این فرآیند، می توانید با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت خود روی دکمه سمت چپ ماوس، موقعیت و اندازه امضا را تغییر دهید. بنابراین برای ذخیره سند امضا شده، در سربرگ «فایل» گزینه «ذخیره» را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که عملکرد اشتراک گذاری امضا به روش های مختلف در برنامه Adobe طراحی شده است که با فرمت Signed Proceed to Submit نمایش داده می شود. منبع: سایت خوی
چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟
.