چگونه از دیدن تبلیغات مشابه جلوگیری کنم

تبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابهتبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابه تغییر مسیرهای تبلیغاتی دلیلی است که شما تبلیغات مشابهی را در اینترنت مشاهده می کنید. چگونه می توانیم از دیدن تبلیغات هدفمند خودداری کنیم؟ ممکنه برای شما هم پیش بیاد وقتی روی تبلیغی با موضوع خاصی کلیک می کنید، تبلیغات دیگری با همان موضوع ظاهر می شوند. راه فراری نخواهی داشت این روش به اصطلاح تبلیغاتی عامل اصلی نمایش مجدد آگهی شماست. در مرحله بعد، دوباره توضیح خواهیم داد که چرا تبلیغ شما نمایش داده می شود. با ما همراه باشید، وقتی برای اولین بار تبلیغی را مشاهده کردید، فرض کنید که این یک فروش بازی ویدیویی در یک وب سایت است و روی آن کلیک کنید تا برای جزئیات بیشتر به وب سایت آنها بروید. قطعاً، شما قصد ندارید برای اولین بار خرید کنید و از این صفحه خارج شوید. موضوع این است که بعد از آن هر تبلیغی که برای آن بازی می بینید از همان سایت یا چیزی شبیه به آن است. به این نوع تبلیغات در فارسی redirection گفته می شود، تغییر مسیر چیست؟ هدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگهدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگ هدف گذاری مجدد نوعی تبلیغات است که مشتریان را مجددا هدف قرار می دهد.هدف گذاری مجدد زمانی اتفاق می افتد که از وب سایت یک شرکت بازدید می کنید اما اقدامی را که شرکت می خواهد انجام نمی دهیدبه عنوان مثال، هدف یک تبلیغ کننده فروش یک بازی به شما است و زمانی که از سایت بازدید می کنید اما خریدی انجام نمی دهید، تبلیغ کننده شما را به عنوان یک مشتری بالقوه می بیند که پتانسیل تبدیل شدن به یک مشتری واقعی را دارد. گوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. به این ترتیب وقتی وارد وب سایت مورد نظر می شوید، اطلاعات مرورگر شما بر روی سرور وب سایت آگهی دهنده ذخیره می شود تا تبلیغ کالای مورد نظر را به شما نشان دهد. به همین دلیل است که احساس می کنید تبلیغ شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات هدفمند است؟ خیر، این دو روش تبلیغاتی متفاوت است. در تبلیغات هدفمند، یک تبلیغ‌کننده همان اطلاعات را از مشتریان بالقوه برای فروش یک محصول یا هر هدف تبلیغاتی انتخاب می‌کند و از این طریق آگهی را فقط به این گروه از افراد نشان می‌دهد. به عنوان مثال، یک تبلیغ‌کننده می‌خواهد محصول بازی ویدیویی خود را برای یک نوجوان ۱۵ تا ۲۵ ساله که به موضوعات بازی علاقه‌مند است، بازاریابی کند.نمایش داده می شود، بنابراین وقتی یک تبلیغ را می بینید، لزوماً با آنچه قبلاً دیده اید مطابقت ندارددر تبلیغات هدفمند، شرکت های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس بوک از تاریخچه جستجو و کوکی های شما استفاده می کنند تا تبلیغاتی را به شما نشان دهند که با ویژگی های شما مطابقت دارد. هدفمند، چرا از تبلیغات عمدتاً به این صورت استفاده می شود؟ تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟ هدف‌گیری مجدد می‌تواند به نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری نسبتاً بالایی منجر شود. بسیاری از مردم چنین تبلیغاتی را ترسناک می دانند، در حالی که دیگران آنها را آزاردهنده می دانند. کاربران اینترنت این نوع تبلیغات را ترسناک یا آزاردهنده می دانند زیرا بر اساس اطلاعات شخصی و همچنین جستجوها و گزارش های عملکرد شما هستند. در هر صورت اینگونه تبلیغات جهت یادآوری است. به عنوان مثال، می تواند به شما یادآوری کند که در شرف خرید یک بازی ویدیویی هستید و شما را تشویق به بازگشت به سایت مورد نظر و اقدام کنید. درست مانند خرید، چون قصد خرید محصول یا علاقه مندی به آن را دارید، مشتری بالقوه ای محسوب می شوید که می توانید خرید کنید و به مشتری واقعی تبدیل شوید، بنابراین این نوع تبلیغات معمولا از تبلیغات مشابه موثرتر است.همین امر در مورد تبلیغات هدفمند نیز صدق می کند، زیرا از اطلاعات و سوابق شما استفاده می کند، ممکن است آن را آزاردهنده بیابید یا به حریم خصوصی شما تجاوز کند، چگونه با تغییر مسیر تبلیغات مقابله کنیم؟ روش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگروش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگ بهترین راه برای مقابله با تبلیغات مشابه یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از VPN است، همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، این نوع تبلیغات اغلب با ذخیره کوکی‌های مرورگر ارائه می‌شوند.با این حال، ممکن است بخواهید ذخیره کوکی ها را توسط بسیاری از وب سایت ها مسدود کنید. با این حال، باید توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور ذخیره شده شما نیز ممکن است به سرقت برود و از سوی دیگر، بسیاری از وب سایت ها اجازه استفاده از کوکی ها را بدون اجازه نمی دهند. شایان ذکر است که با این روش نمی‌توانید تمام تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کنید، اما می‌توانید تا حدودی آنها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف این 3 مورد، تاریخچه مرور، کوکی ها و کش است. این ممکن است تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کند، اما لطفاً توجه داشته باشید که اطلاعات ذخیره شده شما مانند نام‌های کاربری و رمز عبور نیز حذف خواهند شد. اطلاعات کمتری را به اشتراک بگذارید همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شبکه های اجتماعی نیز از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند و جالب اینکه شبکه های اجتماعی می توانند هدفمندتر باشند زیرا اطلاعات بیشتری در مورد شما دارند.با این حال، اگر می‌خواهید از شر تبلیغات هدف‌گیری مجدد رسانه‌های اجتماعی خلاص شوید، می‌توانید بسیاری از فیلدهای ثبت نام غیر ضروری را خالی بگذارید.3. تغییر سرویس با استفاده از VPN یا IP. استفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگاستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگ VPN تغییر آدرس IP شما را برای تبلیغ کنندگان دشوار می کند. وقتی از VPN استفاده می کنید، قرار دادن کوکی ها برای وب سایت ها سخت تر خواهد بود زیرا VPN IP شما را تغییر می دهد، به این معنی که وب سایت ها نمی دانند به کدام IP تبلیغات را ارسال کنند. از یک مسدودکننده تبلیغات استفاده کنید یک مسدودکننده تبلیغات یا یک مسدودکننده تبلیغات که می تواند نصب شود. هنگامی که یک برنامه افزودنی مرورگر یا نرم افزار روی رایانه شما نصب می شود، سعی می کند تبلیغات را برای شما مسدود کند. اکثر این برنامه ها فقط تبلیغات پاپ آپ را مسدود می کنند و توانایی حذف همه تبلیغات را ندارند. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که آنها تمام تبلیغات خود را به سمت شما هدف قرار دهند. با این حال می توانید از آن برای کاهش نمایش این گونه تبلیغات استفاده کنید. استفاده از یک مرورگر وب خصوصی برخی از مرورگرها ممکن است سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نکنند. برای مثال، Brave Browser یکی از مرورگرهایی است که می توانید از آن استفاده کنید.از آنجایی که Google Chrome یک محصول Google است، می تواند سابقه جستجوی شما را از تبلیغات کپی کندهمچنین می توانید از پنجره حریم خصوصی یا اصطلاح ناشناس در مرورگر خود استفاده کنید تا کوکی ها و سابقه مرور شما ذخیره نشود. استفاده از موتور جستجوی خصوصی گوگل معروف ترین و محبوب ترین موتور جستجوی جهان است، اما از آنجایی که تبلیغات را به عنوان تبلیغات گوگل ارائه می دهد، از تاریخچه جستجوی شما برای ارائه تبلیغات استفاده می کند. با این حال، می توانید موتور جستجو را تغییر دهید و از یک موتور جستجوی خصوصی استفاده کنید. یکی از موتورهای جستجویی که سابقه جستجوی شما را در نظر نمی گیرد DuckDuckGo است. امتناع از ذخیره کوکی ها در بسیاری از وب سایت های خارجی، به محض ورود پیامی مبنی بر تایید ذخیره کوکی ها مشاهده خواهید کرد. در صورت امکان به بررسی ادامه دهید و چکیده و نتیجه گیری تایید نخواهد شد. اگر می خواهید یک مرورگر دلپذیر و بدون تبلیغات آزاردهنده داشته باشید، می توانید از روش هایی که ذکر کردیم استفاده کنید. با ترفندهای فوق، ذخیره کوکی ها و تاریخچه مرور برای وب سایت ها دشوار خواهد بود تا بتوانید با خیال راحت تر به مرور ادامه دهید.امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشدمنبع: سایت خوی

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …