adobe connect چیست؟ + آموزش ادوبی کانکت

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم افزار Adobe Connect نرم افزار Adobe Connect با توجه به تقاضای روزافزون برای دوره های آنلاین مجازی، کنفرانس های اینترنتی، وبینارها و آموزش از راه دور، نیاز به سیستمی برای مدیریت و پیاده سازی این خدمات وجود دارد. با کمک سیستم وب کنفرانس Adobe Connect، یک کلاس درس تبادل مجازی واقعی و گفتگوی آنلاین شکل گرفته است. Adobe Connect چیست؟ تمام اتاق های ملاقات به شکل “پوسته” چیده شده اند. هر پاد عملکرد خاصی را انجام می دهد (مثلاً بحث، تخته سفید، یادداشت ها و غیره) Adobe Connect قبلاً به نام Adobe Acrobat شناخته می شد و چندین بار نام ها را تغییر داده است. Adobe Connect یک سیستم نرم افزار آموزشی مبتنی بر وب است. از آنجایی که امروزه این فناوری جایگزین آموزش سنتی شده است، سیستم Adobe Connect به عنوان بهترین بستر آموزشی شناخته می شود. برای سهولت کار و وضوح اسلایدها، لطفاً از لپ تاپ یا رایانه شخصی (PC) استفاده کنید.اگرچه قابل استفاده با تلفن همراه با سیستم عامل اندروید یا IOS 2- دستگاه کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز یا (مک) با حافظه اصلی حداقل 1 گیگابایت 3- هدفون با کیفیت (به دلیل امکان اعوجاج) و اعوجاج) بازتولید اعوجاج نیست توصیه می شود برای شرکت در دوره طبق سیستم عامل از میکروفون و بلندگو کلاس 4 – شبکه پرسرعت ADSL (داده موبایل، وای فای، پهنای باند حداقل 512 کیلوبیت بر ثانیه) استفاده کنید. نوع و نصب نرم افزار Adobe Connect دانلود شده، برای وارد کردن URL به نام کاربری و رمز عبور نیاز داریداین اطلاعات باید توسط مدرسه ارائه شود. پس از دریافت اطلاعات، دو گزینه دارید: 1) اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. آدرس در مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس. در پنجره باز شده یک هشدار نمایش داده می شود. در این مرحله بهتر است گزینه Open in Application را انتخاب کنید تا نرم افزار به طور خودکار شروع به کار کند. 2) نرم افزار را روی لپ تاپ خود باز کنید (از طریق منوی استارت جستجو کنید) یا تلفن همراه باز شده خود را در صفحه اول آدرسی که دریافت کرده اید را در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه ادامه را بزنید، اکنون نام کاربری و رمز عبور Enter خود را وارد کنید. خودت تنظیمات کلاس درس آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect adobe connect آموزش ایجاد جلسه در Adobe connect اگر میزبان هستید، برای شروع جلسه وارد اتاق جلسه خود شوید، سپس دیگران را با ایمیل یا پیام فوری دعوت کنید. جلسات می توانند خود به خود یا برنامه ریزی شده باشند. هنگامی که وارد اتاق جلسه می شوید، می توانید کارهای حضوری را برای شرکت کنندگان انجام دهید.به عنوان مثال، وارد کردن اطلاعات جلسه، پذیرش یا رد درخواست برای پیوستن به یک جلسه، راه اندازی مجدد یک پاد، و پذیرش یک نوع یادداشت.ابتدا به تب Meetings بروید. توجه داشته باشید که باید از حقوق مدیر برخوردار باشید. 2. اگر می خواهید کلاس های خود را طبقه بندی کنید. روی New Folder کلیک کنید و کلاس های خود را دسته بندی کنید. 3. پس از اینکه وبینار مورد نظر را در دسته قرار دادید، روی New Meeting کلیک کنید تا به مرحله تعریف کلاس مجازی آنلاین بروید آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect Adobe Connect Tutorial: در قسمت نام می توانید یک نام تعریف کنید. – در قسمت Custom URL می توانید یک URL خاص تعریف کنید – در قسمت Summary نیز می توانید توضیحاتی در مورد وبینار خود بنویسید. کاربران مشارکت کننده شما وقتی می خواهند به وبینار متصل شوند، این اطلاعات را خواهند دید. – در قسمت دسترسی می توانید نوع و نحوه ورود کاربران را مدیریت کنید. گزینه اول: فقط کاربران تعریف شده و ثبت نام شده می توانند وارد این کلاس شوند، بازدیدکنندگان نمی توانند. .گزینه دوم: تمامی کاربران تعریف شده در سیستم Adobe Connect می توانند وارد شوند. گزینه 3: اعضا و مهمانان برای ورود به کلاس باید تایید شوند. گزینه چهارم: هر کسی با پیوند URL.شما مجاز به ورود هستید، با کلیک بر روی دکمه “پایان” کلاس ایجاد می شود و با کلیک بر روی دکمه “بعدی” به مرحله بعدی (مشخص کردن کاربر از لیست تعریف شده قبلی) می روید.شروع جلسه یا پایان دادن به جلسه حالت تعلیق را تنظیم کنید تا میزبانان و ارائه دهندگان به طور موقت از اتاق جلسه محدود شوند. تماس کنفرانس صوتی در انتظار است. میزبان می تواند جلسه را پایان دهد تا همه، از جمله میزبان، مجری، و شرکت کنندگان بتوانند صدا را پاک کنند. تماس کنفرانس حذف خواهد شد. شرکت‌کنندگان را در حالت تعلیق قرار دهید: مدیریت دسترسی و ورود به سیستم > قرار دادن شرکت‌کنندگان در حالت تعلیق را از منوی کشویی کنار نام اتاق در نوار عنوان انتخاب کنید. بازبینی کننده، و روی Pause کلیک کنید تا جلسه به حالت تعلیق درآید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم‌افزار Adobe Connect شرکت‌کنندگانی که وارد یک جلسه معلق می‌شوند، پس از از سرگیری جلسه، به‌طور خودکار وارد سیستم می‌شوند. خروج از Adobe Connect: روی دکمه “Log Out” در گوشه سمت راست بالای پنجره وبینار کلیک کنید. در صورت لزوم، پیام‌های ارسال شده به شرکت‌کنندگان را بررسی کنید و روی End Now کلیک کنید تا جلسه برای همه شرکت‌کنندگان پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect هنگام استفاده از نرم افزار adobe connect، با کلیک بر روی “ذخیره پیام” جلسه شما پایان نمی یابد.به رابط جلسه باز خواهید گشتمنبع: سایت خوی

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …